[ Pobierz całość w formacie PDF ]
niektóre przyczyny i skutki; dostrzegł podstawowe etapy, umieścił je poprawnie
w czasie i podjął próbę ich omówienia; w uproszczonej formie przedstawił cha-
rakterystykę zachodzących zmian.
III poziom: 11-15
Zdający dokonał trafnej selekcji faktów, scharakteryzował zjawisko (proces) w
ujęciu dynamicznym, dostrzegł najważniejsze jego etapy i uwzględnił wewnętrz-
ne cezury, podjął próbę powiązania aspektów politycznych z gospodarczymi,
kulturowymi i ideologicznymi, odnotowując kontekst międzynarodowy, do-
strzegł złożoność procesu, podjął próbę oceny omawianego procesu.
IV poziom: 16-20
Zdający konsekwentnie prześledził kolejne etapy w stosunkach polsko-
radzieckich (1918-1956) wszechstronnie scharakteryzował proces - odniósł się do
najważniejszych jego aspektów dostrzegł kontekst międzynarodowy, aspekty
wewnętrzne polskie powiązał z sytuacją zewnętrzną ukazał ten proces jako
wypadkową stosunków międzynarodowych; sformułował wnioski, odniósł się do
ocen historiografii.
5 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl aikidobyd.xlx.pl
niektóre przyczyny i skutki; dostrzegł podstawowe etapy, umieścił je poprawnie
w czasie i podjął próbę ich omówienia; w uproszczonej formie przedstawił cha-
rakterystykę zachodzących zmian.
III poziom: 11-15
Zdający dokonał trafnej selekcji faktów, scharakteryzował zjawisko (proces) w
ujęciu dynamicznym, dostrzegł najważniejsze jego etapy i uwzględnił wewnętrz-
ne cezury, podjął próbę powiązania aspektów politycznych z gospodarczymi,
kulturowymi i ideologicznymi, odnotowując kontekst międzynarodowy, do-
strzegł złożoność procesu, podjął próbę oceny omawianego procesu.
IV poziom: 16-20
Zdający konsekwentnie prześledził kolejne etapy w stosunkach polsko-
radzieckich (1918-1956) wszechstronnie scharakteryzował proces - odniósł się do
najważniejszych jego aspektów dostrzegł kontekst międzynarodowy, aspekty
wewnętrzne polskie powiązał z sytuacją zewnętrzną ukazał ten proces jako
wypadkową stosunków międzynarodowych; sformułował wnioski, odniósł się do
ocen historiografii.
5 [ Pobierz całość w formacie PDF ]